Ονομάζομαι Μαίρη Μελαμπιανάκη και έχω ολοκληρώσει τις σπουδές μου στο Ανώτατο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθηνών στο τμήμα Εργοθεραπείας. Η μεγάλη μου αγάπη για την επιστήμη μου ήταν η αιτία που εισήχθησα 1η στο έτος μου και αποφοίτησα με έπαινο αριστείας και βαθμό 9.35/10.
Έχω εργαστεί ως εργοθεραπεύτρια παιδιών και εφήβων σε μεγάλες ιδιωτικές θεραπευτικές δομές της Αθήνας, ως εργοθεραπεύτρια πρώιμης παρέμβασης και πρόληψης σε παιδικούς σταθμούς και νηπιαγωγεία σε συνεργασία με τον οργανισμό Unesco, έχω εμπειρία σε θεραπείες κατ’ οίκον καθώς και σε τηλεσυνεδρίες, μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας.
Έχω εργαστεί ακόμη ως ασκούμενη εργοθεραπεύτρια στο τμήμα εργοθεραπείας και υποστηρικτικής τεχνολογίας στην Ελληνική Εταιρία Προστασίας και Αποκατάστασης Αναπήρων Παιδιών (ΕΛΕΠΑΠ), στο Γενικό Νοσοκομείο Αττικής ΚΑΤ και στο Ψυχιατρικό Νοσοκομείο Αττικής.
Διαθέτω αξιόλογη εμπειρία σε αναπτυξιακές διαταραχές, διαταραχές αυτιστικού φάσματος, διαταραχές αισθητηριακής επεξεργασίας, αναπτυξιακή διαταραχή συντονισμού, διαταραχή ελλειμματικής προσοχής-υπερκινητικότητα (ΔΕΠ-Υ), εγκεφαλική παράλυση και άλλες νευρομυικές διαταραχές. Εργάζομαι τόσο στην πρώιμη παρέμβαση όσο και με παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας αλλά και εφήβους.
Έχω εκπαιδευτεί σε πλήθος σύγχρονων και κλασικών θεραπευτικών μεθόδων και έχω συμμετάσχει σε πληθώρα ημερίδων και ειδικών σεμιναρίων, σχετικών με την πρώιμη παρέμβαση, την Αισθητηριακή Ολοκλήρωση, τη Νευροεξελικτική Αγωγή (NDT - Bobath), τη Θεωρία του Νου, τη μέθοδο Marte Meo, την οπτομετρία, την δυσγραφία, τη χρήση του παιχνιδιού ως θεραπευτικού εργαλείου, τη δυσπραξία κ.ά.
Συνεχίζω διαρκώς να εκπαιδεύομαι και να επιμορφώνομαι σύμφωνα με τις εξελίξεις στην εργοθεραπεία και την ειδική αγωγή.
Η αγάπη μου για τα παιδιά ήταν ο λόγος της πλούσιας εθελοντικής δράσης μου στο πρόγραμμα «Φροντίδα παιδιών στα νοσοκομεία Παίδων» από Το Χαμόγελο του Παιδιού
Σεμινάρια
- Νευροεξελικτική Αγωγή (BASIC NDT-BOBATH COURSE), σύμφωνα με τις οδηγίες και της προδιαγραφές της Ευρωπαικής Ένωσης Δασκάλων BOBATH (European Bobath Tutor Association -EBTA)
- 1ος κύκλος Θεωρία της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης – Νευροβιολογική βάση, Μυλωνάδης Δημήτριος
- 2ος κύκλος Αξιολόγηση δυσλειτουργιών Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης - Ανώτερη κλινική συλλογιστική και ανάλυση, Μυλωνάδης Δημήτριος
- 3ος κύκλος Η κλινική παρέμβαση της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης, Μυλωνάδης Δημήτριος
- Αισθητηριακή Ολοκλήρωση για Βρέφη & Νήπια (0-18 μηνών), Μάγκλαρη Ελίζα
- Το παιδί με διαταραχές στην αισθητηριακή επεξεργασία, Αλεξάνδρου Στράτος
- Marte Meo, Practioner, Marte Meo International, Central Office
- Aξιολογητικό εργαλείο Προσαρμογή – Πράξη – Προσέγγιση (Π-Ρ-Η), Αλεξάνδρου Στράτος
- DIR/Floortime The Greenspan Floortime Approach, Bleecker Tim
- Πρωτόκολλο Μ.Ο.R.E και ο ρόλος του στόματος στην αισθητηριακή επεξεργασία (Mouth – Oral – Respiration – Eyes), Patty Oetter, Eileen Richter
- Σεμινάριο «Η τριλογία “Απομύζηση – Κατάποση – Αναπνοή” και οι Θεμελιώδεις Επιδράσεις της στην Ανάπτυξη, Μάθηση και Συμπεριφορά», Μητροπολιτικό Κολλέγιο Αθηνών
- H χρήση της βαρύτητας στην αισθητικοκινητική ανάπτυξη βρεφών και παιδιών (Gravity), Patty Oetter, Eileen Richter
- Πρόγραμμα Υποστήριξης & Παρέμβασης στη ΔΕΠΥ – Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής ή/και Υπερκινητικότητας», ΕΥΡΩΠΡΟΟΔΟΣ ΚΔΒΜ
- Πρώιμη παρέμβαση στη Βρεφική & Νηπιακή ηλικία», Υπηρεσία Ψυχικής Υγείας Παιδιών και Εφήβων, Κ.Κ.Ψ.Υ. Βύρωνα – Καισαριανής
- Πρακτικό σεμινάριο TEACCH – Πρόγραμμα για τον Αυτισμό, Catherine Faherty
- 3μηνο Σεμινάριο «Αυτισμός-Εκπαίδευση στην Πρώιμη παρέμβαση & Θεραπευτική αντιμετώπιση», Psychopedia
- Webinar “Theory of Mind: perspective-talking, social scripts”, Ιγνάτιος Καφαντάρης
- Σεμινάριο «Δυσπραξία – Αναπτυξιακή Διαταραχή Κινητικού Συντονισμού DCD», Άρθρωσις
- Σεμινάριο «Το παιδί με δυσκολίες στην Αισθητηριακή Επεξεργασία. Από το πρόβλημα στη λύση», Αλεξάνδρου Στράτος
- Σεμινάριο «Η χρήση του παιχνιδιού στην ειδική αγωγή», Κέντρο Πρόληψης & Συμβουλευτικής
- Σεμινάριο «Αυτιστική Διαταραχή και άλλες Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές», Κέντρο Πρόληψης & Συμβουλευτικής, Αθήνα
- «Εκπαίδευση στην Κινητικότητα Ατόμων με Προβλήματα Όρασης ή Τύφλωση», Αμυμώνη
- Σεμινάριο «Δυσγραφία – Από την αξιολόγηση στην παρέμβαση», Αλεξάνδρου Στράτος
- Σεμινάριο «Οπτική & Μάθηση», Κόκκοτας Βασίλης
- Ημερίδα με θέμα την Παιδιατρική Ανάπτυξη & Διαταραχές, IST College
- Σεμινάριο «Μαθησιακές Δυσκολίες: Θεωρία και Πρακτικές Υποστήριξης (1) & (2)», Κολλέγιο Αθηνών – Κολλέγιο Ψυχικού
- Σεμινάριο - «Μαθήματα Δραματοθεραπείας», Μίτος
- Πρόγραμμα κινητικότητας νέων στα πλαίσια του Erasmus+, (Training Course), «Tools for Coaching Young People», Ουαλία, Ηνωμένο Βασίλειο
Συμμετοχή σε συνέδρια
- 7° Πανελλήνιο Συνέδριο Αυτισμού «Από τη διαφορετικότητα έως τη διαταραχή»
- 10° Πανελλήνιο Παιδοψυχιατρικό Συνέδριο «Το παιδί κι ο έφηβος σε ένα κόσμο που αλλάζει: Μια διεπιστημονική προσέγγιση», Ιατρική Σχολή Πανεπιστημίου Αθηνών